Založ si blog

Hľadá sa centrum v Košiciach – časť 2.

Tak, a pokračujeme v hľadaní CENTRA v Košiciach v Európskom hlavnom meste.
00
Prichádzame do Košíc. Z Južnej triedy som odbočil doprava – smer MČ Nad jazerom (Nižné Kapustníky).
Na tabuliach po CENTRE ani stopa.

0
Pokračujeme ďalej – opäť žiadna stopa po CENTRE.
Kde je centrum rovno či napravo?
Ja som šikovný a idem rovno.

1
Hurá !!! Vybral som si správnu alternatívu z dvoch. Dopr.tabuľa hovorí, že CENTRUM je rovno.

2
Prichádzame po Južnom nábreží k novej križovatke Prešovská-Sečovská (nová = pýcha Košíc). Ale kde je CENTRUM, keď mám ísť rovno a rovno, to je smer Michalovce. Idem rovno.

4
Po pár metroch mám na výber Prešov alebo Michalovce. Predošlé šípky hovorili, že CENTRUM je rovno. Mám ísť rovno? Ja som tvrdohlavý a radšej odbočím doľava.

5
A hľa, urobil som dobre, že som sa neriadil dopravným značením. Objavujem ďalšiu šípku CENTRUM.

6
Po pár metroch nachádzam označenie CENTRUM tak ako sa v civilizovanom svete patrí.
Tentokrát dopr.značenie poslúchnem a bočím doľava.

7
Hops. Po pár metroch prichádzam na rázcestie. Kam teraz?
Ja si vyberiem smer vľavo.

8
Ďalšia križovatka, pri ktorej ani netuším, či som na predchádzajúcom rázcestí odbočil správne. A tak idem po hlavnej.

9
Prichádzam na ďalšiu križovatku kde je prikázaný smer a tak nie je čo riešiť.
Všimnite si tú tabulu so 4 pruhmi pre autá prichádzajúce od Prešova a Michaloviec. Tie ukazujú len smer a nie CENTRUM.
Obočím doprava ako mu prikazuje značka.

10
Mám šťastie, lebo v mojom páse sú dve tabule ukazujúce smer doprava.
Neviem si predstaviť, čo vidia auta v ľavom páse (ako to auto na obrázku) keď v pravom páse (kde som ja) ide nákladné auto, kamión alebo autobus. Vodič nemá šancu dané šípky zhliadnuť
Odbočím doprava ako ukazujú šípky.

12
Vidím krásne dve veľké tabule ukazujúce CENTRUM a smer ROVNO.

13
Prichádzam na križovatku Palackého x Jantárová. Na pravej strane je nejaká tabuľa, ktorá asi ukazuje, že ste v platenej zóne. Možno.

13
Pozrime sa ale na križovatku. Predchádzajúce tabule ukazovali 4x že do CENTRA sa ide rovno. Ale veď tam je zákaz vjazdu a na výber máte opäť dve možnosti – doľava či doprava?
Tabula CENTRUM neexistuje.
Ja odbočím doprava.

15
A tu sa dostávam k našej známej dopr.tabuli z prvej časti.
Takže, opäť sme do centra netrafili.

O pár dní vám prinesiem tretiu časť. Šťastnú cestu.

Kedy budú utajené výberové konania v zdravotníctve minulosťou ?

09.12.2021

Poslednú dobu môžeme čítať články o tom, aké rôzne skupiny vyhrávajú rôzne výberové konania za milióny eur. Ako je to možné? No, niekto tie výberové konania vyhlasuje a preto ak chcú giganty uspieť musia mať svojich ľudí na správnych miestach. Minimálne na riadiacich postoch, v predstavenstvách či dozorných radách. A tak isto aj vo výberových komisiách, ktoré [...]

Covid dotácia na nájomné je diskriminačná, likvidačná a asi aj protiústavná alebo prečo budú mať podnikatelia vyššie nájomné 4 roky.

14.03.2021

Sústavne počúvame o rovnosti pred zákonom. A platí to aj v podnikaní, že všetci by sme mali podnikať za rovnakých pravidiel tak, aby nikto nebol zvýhodňovaný oproti inému. Covid „podpora“ na nájomnom je však pravým opakom. Keď daňový úrad chce vykonať kontrolu podnikateľa, tak si ho vie nájsť v jeho prevádzke. Ale keď má štát vyplatiť nejakú úľavu na [...]

Košickí developeri nesmú robiť pre mesto urbanistické štúdie.

27.01.2021

Počúvame zo všetkých strán, aké dôležité je chrániť životné prostredie, faunu a flóru. Mesto Košice sa chce uchádzať o titul Zelené mesto Košice, aj keď nikto netuší, čo sa za tým skrýva a či už podalo žiadosť. Ak by chcelo byť mesto Košice naozaj zelené, malo by si hneď v úvode nastaviť „zelené“ procesy fungovania svojich úradov a samosprávy ako celku. [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Lipták Zdenko

...píšem o veciach verejných a korupcii, lebo verím v lepšiu spoločnosť... zdenkoliptak.com

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 230287x
Priemerná čítanosť článkov: 3714x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy