Založ si blog

Pán minister, zakážte štátnym lekárom podnikať.

Pán minister (údajne krízový, po 8 rokoch vládnutia SMERu !!! :/ ) dnes povedal onú vetu: „Verejné prostriedky by sa mali chrániť proti zneužívaniu“. Úplne súhlasím. A dám Vám tip, ako k tomu prispieť.

Za posledných 25 rokov som sa 2x rozhodol využiť služby nášho chorého zdravotného systému. Vždy sa jednalo o kŕčové žily. Prvýkrát keď som prišiel do štátnej Fakultnej/Novej/Univerzitnej nemocnice na Terase v Košiciach na vyšetrenie k štátnemu lekárovi, ktorý sedel v štátnej ambulancii za štátne peniaze, tak mi dotyčný doktor povedal:“ Ak sa chce nechať operovať v nemocnici, tak čakacia doba je cca 1 rok, ale ak by ste sa nechali operovať v mojej súkromnej ambulancii, tak to môžete mať do 2 mesiacov.“ Sila !!!
Čiže štátny lekár si cez štátnu pracovnú dobu za štátne peniaze dohadzuje zákazky do svojej súkromnej ambulancie, čo je zarážajúce. A to nechcem ani riešiť, aká je potom spotreba štátneho zdravotníckeho materiálu, ktorý nakoniec skončí v súkromnej ambulancii 🙁
Počkal som si rok a bol som operovaný vo VÚSCH.

Po 2-3 rokoch som opäť išiel so žilami na vyšetrenie na druhej nohe. Bol som objednaný na operáciu v nemocnici. Prišiel som tam, celý čas pred operáciou ma mali takmer všetci doslova na háku. Žiadne predstavenie či návšteva izbového lekára, žiadny kontakt s operujúcim lekárom pred operáciou… Operácia prebehla a čo myslíte, po koľkých dňoch sa niekto pozrel na operačnú ranu či nehnisá alebo nemokvá? Po siedmych. Celý ten čas ma mali opäť na háku. Na tretí deň po operácii sa pri mne na chodbe zastavil dnešný prednosta urológie a oznámil mi, že na výber stehov nech prídem vtedy a vtedy, ale do jeho súkromnej ambulancie na poliklinike Sever. Sila !!! Čiže bodovú čerešničku, čiže peniaze, skončili v súkromnej ambulancii a nie štátnej nemocnici. Prišiel som na kontrolu, ranu mi nechal odkrytú či ináč ošetrenú/zafixovanú a tá mi po ceste domov praskla……
A to už nehovorím, že keď sme v sobotu ráno mali opustiť nemocnicu, čo nám oznámili v piatok ráno, tak sme nedostali prepúšťacie správy, lebo pán doktor to nestihol podpísať. Našťastie sme boli obaja košičania a nie napríklad z Trebišova…
Je to celé choré. 🙁
Tu je článok o danom pobyte v nemocnici – http://liptak.blog.pravda.sk/2011/08/19/pacient-v-kosickej-nemocnici-je-len-kus-masa-na-bielej-plachte/

Kedy budú utajené výberové konania v zdravotníctve minulosťou ?

09.12.2021

Poslednú dobu môžeme čítať články o tom, aké rôzne skupiny vyhrávajú rôzne výberové konania za milióny eur. Ako je to možné? No, niekto tie výberové konania vyhlasuje a preto ak chcú giganty uspieť musia mať svojich ľudí na správnych miestach. Minimálne na riadiacich postoch, v predstavenstvách či dozorných radách. A tak isto aj vo výberových komisiách, ktoré [...]

Covid dotácia na nájomné je diskriminačná, likvidačná a asi aj protiústavná alebo prečo budú mať podnikatelia vyššie nájomné 4 roky.

14.03.2021

Sústavne počúvame o rovnosti pred zákonom. A platí to aj v podnikaní, že všetci by sme mali podnikať za rovnakých pravidiel tak, aby nikto nebol zvýhodňovaný oproti inému. Covid „podpora“ na nájomnom je však pravým opakom. Keď daňový úrad chce vykonať kontrolu podnikateľa, tak si ho vie nájsť v jeho prevádzke. Ale keď má štát vyplatiť nejakú úľavu na [...]

Košickí developeri nesmú robiť pre mesto urbanistické štúdie.

27.01.2021

Počúvame zo všetkých strán, aké dôležité je chrániť životné prostredie, faunu a flóru. Mesto Košice sa chce uchádzať o titul Zelené mesto Košice, aj keď nikto netuší, čo sa za tým skrýva a či už podalo žiadosť. Ak by chcelo byť mesto Košice naozaj zelené, malo by si hneď v úvode nastaviť „zelené“ procesy fungovania svojich úradov a samosprávy ako celku. [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Lipták Zdenko

...píšem o veciach verejných a korupcii, lebo verím v lepšiu spoločnosť... zdenkoliptak.com

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 230259x
Priemerná čítanosť článkov: 3714x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy